تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با وجود پشتیبانی EA از نینتندو سوییچ، Titanfall 2 برای این کنسول عرضه نخواهد شد

با وجود پشتیبانی EA از نینتندو سوییچ، Titanfall 2 برای این کنسول عرضه نخواهد شد

الکترونیک آرتز ساعاتی پیش به طور رسمی اعلام کرد که قرار نیست بازی شوتر Titanfall 2 حالا حالاها برای کنسول خانگی / هیبریدی نینتندو سوییچ عرضه شود. با تک‌شات و جزییات این خبر در ادامه همراه شوید.

 

گر چه می‌دانیم که کمپانی Electronic Arts قرار است از کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی به عمل آورد، اما این موضوع به معنای عرضه بازی تایتان‌فال ۲ برای این کنسول نیست؛ چرا که به تازگی این کمپانی اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۷ فقط قصد دارد بازی FIFA را برای این کنسول عرضه کند.

 

محمد علوی، از اعضای شناخته شده استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و از طراحان بازی Titanfall 2، به دنبال اعلام خبر عدم عرضه این بازی برای کنسول سوییچ، در مصاحبه اخیر خودش در این باره صحبت‌هایی کرد. او در صحبت‌های خود، به صراحت اعلام کرد که عملا هیچ شانسی وجود ندارد که بتوان بازی تایتان‌فال ۲ را بر روی سوییچ بازی کرد. 

 

به دنبال پرسش از علوی در مورد امکان عرضه شدن بازی Titanfall 2 برای کنسول نینتندو سوییچ، او ضمن این‌که اعلام کرد یکی از طرفداران نینتندو است، در جواب گفت:

امکان ندارد! به هیچ وجه! [مطمئن باشید که] هیچ‌گاه نخواهید توانست Titanfall 2 را بر روی نینتندو سوییچ بازی کنید. [در صورت عرضه بازی بر روی سوییچ] من بسیار هیجان‌زده می‌شدم. نینتندو اخیرا جای ویژه‌ای در بازار پیدا کرده است و نشان داده که می‌تواند نیازهای قشرهای مختلف را به خوبی برطرف کند [اما با این حال مطمئن باشید که تایتان‌فال ۲ قرار نیست برای سوییچ منتشر شود.]

 

محمد علوی در آبان‌ماه امسال در گفت‌و‌گویی اختصاصی با تک‌شات، از چالش‌های ساخت بازی تایتان‌فال ۲ و موارد دیگری صحبت کرده بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم مصاحبه کامل او را در تک‌شات بخوانید.

 

تاینتا‌فال ۲ جزو بازی‌های شوتر ستوده شده سال ۲۰۱۶ بود و توانست علاوه بر بخش آنلاین بسیار موفق و خوش‌ساختش، در بخش تک نفره‌، داستانی زیبا و درگیرکننده را روایت کند. دانیال نوروزی از تک‌شات، در بررسی خود از بازی Titanfall 2 می‌آورد:

Titanfall 2 سرزمینی پر از هیجان و رقابت است. بازی تیراندازی اول شخصی که شاید مقداری در گرد و غبار بازی‌های مطرحی مانند Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare نادیده گرفته شود، اما به اعتبار سازندگانش، به خاطر خوش‌ساختی‌اش و به دلیل تجربه‌ای که ارائه می‌دهد و سایر بازی‌های هم‌سبکش از برخی المان‌های آن بی‌بهره‌اند، قطعا مانند الماسی نادر و البته تاثیرگذار می‌درخشد و بازیکنان آن، از این مسئله خوش‌حالند که با تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد، دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

نظر شما در این‌ مورد چیست؟ آیا منتظر عرضه این بازی برای کنسول سوییچ بودید؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با وجود پشتیبانی EA از نینتندو سوییچ، Titanfall 2 برای این کنسول عرضه نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..