تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه جدید فاکس کان، تولید نمونه‌های اولیه محصولات اپل را بر عهده خواهد گرفت

کارخانه جدید فاکس کان، تولید نمونه‌های اولیه محصولات اپل را بر عهده خواهد گرفت

در حاضر کمپانی اپل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و در عین حال مرموزترین بازیگران عرصه تکنولوژی محسوب می شود که هرگز اطلاعاتی را در خصوص روند طراحی و تولید محصولات خود منتشر نمی کند. اما در طی سال های اخیر، محصولات این شرکت در تیررس منابع افشاگر اطلاعات بوده اند و شاهد افشای جزییاتی در خصوص ویژگی ها، مشخصات و حتی تصاویری از محصولات این شرکت قبل از رونمایی بوده ایم. با تک شات همراه باشید.

اما به نظر می رسد که دیگر بدست آوردن اطلاعات برای وب‌سایت ها و سایر منابعی که در زمینه افشای اطلاعات مروبط به محصولات هوشمند فعالیت می کنند، کار راحتی نخواهد بود چرا که بر اساس گزارشی که اخیراً در وب سایت Nikkei منتشر شده است، شرکت فاکس کان که در زمینه تولید و همچنین مونتاژ محصولات اپل فعالیت می کند، قصد دارد تا کارخانه ای جدید را در کشور چین تاسیس کند.

شنیده ها حاکی از این است که این کارخانه در نزدیکی مرکز تحقیق و توسعه کمپانی اپل در شهر شنزن چین دایر خواهد شد و بدین ترتیب، مراحل ساخت نمونه های اولیه محصولات اپل در این کارخانه صورت خواهد پذیرفت.
بنابراین، با توجه به نزدیکی میان این دو مرکز، دیگر گوشی ها و یا سایر محصولات اپل با واسطه های کمتری جابجا خواهند شد و از این رو، شانس افشای اطلاعات و جزییات به حداقل خواهد رسید. البته هنوز درستی این خبر به صورت رسمی تایید نشده و فعلا در حد یک شایعه محسوب می شود.

وب سایت Nikkei ادعا کرده است که مدیران شرکت فاکس کان از اظهارنظر در این رابطه خودداری کردند. اما با توجه به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر انتقال خط تولید محصولات اپل به خاک آمریکا، باید منتظر ماند و دید که این شایعات و اتفاقات تا چه حد صحت دارند و به واقعیت تبدیل خواهند شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه جدید فاکس کان، تولید نمونه‌های اولیه محصولات اپل را بر عهده خواهد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..