تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




560 زوج دانشجو در بارگاه مطهر رضوی پیوند آسمانی بستند

مراسم پیوند آسمانی 560 زوج دانشجو در قالب بیستمین دوره طرح همسفر تا بهشت در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

560 زوج دانشجو در بارگاه مطهر رضوی پیوند آسمانی بستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مراسم گفت: بين زن و مرد تفاوت های بسیاری وجود دارد كه اين تفاوت ها موجب شيريني و استحکام زندگي مي شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم جباریان با اشاره به اينكه مردها از نظر قدرت بدني بر زنان برتري دارند و اين يكي از تفاوت هاي ميان زن و مرد است، افزود: خداوند در مقابل اين قدرت بدني به زنان طاقت و صبري عطا كرده است كه عاملي تاثيرگذار در پايداري زندگی مشترک است.
سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: زن و مرد عناصر تشکیل دهنده‌ کانون خانواده هستند كه بايد در كنار هم و دوشادوش يكديگر اين كانون را حفظ کنند و خانواده را از آسيب ها و تنش ها دور نگه دارند.
کارشناس حوزه خانواده، سخنران بعدی این مراسم بود که 5 قانون خوشبختی را برای زوج های جوان تشریح کرد و گفت: برای داشتن یک زندگی خوب، نگاه و اخلاق خود را تغییر دهید، محبت درمانی و راز درمانی را بیاموزید و در زندگی صبر داشته باشید.
حجت الاسلام داوودنژاد افزود: سعی کنید به جای اصلاح و رفع عیب-های دیگران، اخلاق و رفتار خود را اصلاح کنید.
وی با اشاره به اینکه زن ها با زبان میتوانند فضای خانواده را اصلاح کنند، گفت: رازدار باشید و مشکلات زندگیتان را با کسی در میان نگذارید، زیرا تا زمانی مشکلات حل شدنی است که کلیدش در دست شما باشد.
وی خطاب به آقایان افزود: اگر می خواهید عفت همسرتان محفوظ باشد، با تمام وجود به همسرتان محبت و مهربانی کنید و با عشق آن ها را خطاب کنید اگر استفاده از کلمات محبت آمیز را بلد نیستید، با نگاه مهربانانه به آن ها عشق بورزید.
وی با اشاره به اهمیت احترام همسران به یکدیگر گفت: اگر می خواهید به همسرانتان اهمیت دهید نسخه حضرت رسول اکرم(ص) را اجرا کنید و به زنان هدیه بسیار بدهید؛ بیش از آنکه کمیت هدیه مهم باشد کیفیت آن با ارزش است.
حجت الاسلام داوودنژاد زوج های جوان را به شرح صدر دعوت کرد و افزود: صبر را در زندگی تمرین کنید و گذشت داشته باشد، انتقاد پذیر باشید، موقع عصبانیت ادب را رعایت کنید و انتقادات بی جا از همسرانتان نکنید.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «560 زوج دانشجو در بارگاه مطهر رضوی پیوند آسمانی بستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..