تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردان محمودی بازهم با تساوی بدون گل متوقف شدند/ امیدهای تراکتور ادامه‌رو راه بزرگسالان

ساعت: 21:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012893

امیدهای تراکتورسازی با توقف خانگی برابر نماینده کرمان صدر جدول لیگ برتر را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با توقف خانگی تراکتورسازی و از دست رفتن صدرنشینی این تیم به پایان رسید.

شاگردان کاظم محمودی که در این هفته پذیرای مس رفسنجان بودند، در پایان 90 دقیقه تلاش برابر حریف کرمانی خود به تساوی بدون گل رسیدند و دو امتیاز خانگی را به راحتی از دست دادند.

این درحالی بود که سرخ پوشان فوتبال تبریز در هفته قبل نیز در ارومیه برابر شهرداری این شهر با همین نتیجه متوقف شده بودند.

با این نتیجه تراکتورسازی 20 امتیازی شد اما با توجه به برتری خونه به خونه در دیگر دیدار هفته، صدر جدول را به این تیم شمالی واگذار کرد و مس رفسنجان نیز با 11 امتیاز در مکان نهم قرار گرفت.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر امید به شرح زیر است:

* ملوان بندر انزلی 3 - 1 سپاهان
* تراکتورسازی 0 - 0 مس رفسنجان
* صبای قم 0 - 0 ذوب آهن اصفهان
* خونه به خونه 2 - 0 شهرداری ارومیه
* فولاد خوزستان 0 - 1 نفت اهواز
* نفت آبادان 1 - 2 مس کرمان

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردان محمودی بازهم با تساوی بدون گل متوقف شدند/ امیدهای تراکتور ادامه‌رو راه بزرگسالان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..