تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری لاله‌های نارنجی در خانه آذرخش بندرعباس/ مسی‌ها دست بردار صدر نیستند

ساعت: 21:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012947

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی ارزشمند مس سونگون ورزقان در خانه آذرخش بندرعباس آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در دیدار آغازین هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون ورزقان از ساعت 15 امروز شنبه در بندرعباس به مصاف آذرخش این شهر رفت و در پایان موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

ارم سوفات، تاینان داسیلوا و بابک نصیری گلزنان لاله‌های نارنجی در این مسابقه بودند و در سوی مقابل نیز بهزاد میری زاده تنها گل تیم بندرعباسی را به ثمر رساند.

شاگردان افضل با کسب این برد خارج از خانه 42 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر به دو امتیاز گیتی‌پسند صدرنشین رسیدند و این درحالی است که اگر تیم اصفهانی در بازی امروز خود برابر شهرداری ساوه امتیاز از دست بدهد، فاصله و رقابت در صدر جدول فشرده‌تر خواهد شد.

آذرخش بندرعباس نیز با قبول این شکست خانگی با 11 امتیاز بدون تغییر در رده دوازدهم باقی ماند.

گفتنی است مس سونگون در هفته بیستم این رقابت‌ها روز جمعه - 8 بهمن ماه - در تبریز پذیرای یاسین پیشرو قم خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری لاله‌های نارنجی در خانه آذرخش بندرعباس/ مسی‌ها دست بردار صدر نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..