تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر

ساعت: 20:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012791

فرماندار نیر از فعالیت 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، شورای مبارزه با مواد مخر شهرستان نیر با حضور اعضا درمحل فرمانداری تشکیل جلسه داد.
 

در این جلسه احمدی فرماندار شهرستان نیر با اشاره به اهمیت پیشگیری از مواد مخدر از فعالیت های تیم های اجتماع محور در شهرستان خبر داد و گفت: 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر فعالیت می کنند.
 

احمدی درادامه از چاپ کتاب بلای خانمانسوز توسط انجمن پیشگیری از مواد مخدر شهرستان هم خبر داد و گفت: برای شناسایی افراد از مواد مخدر خانمانسوز و پیشگیری از ابتلا به آن کتاب بلای خانمانسوز درحال چاپ می باشد.
 

فرماندار نیر در ادامه از اجرای طرح خانه و مدرسه هم خبر داد و گفت: در این طرح خانواده های دانش آموزان با حضور مربیان مجرب در امر مواد مخدر دوره های آموزشی را در 10جلسه آموزش می بینند و پس از طی آموزش خانواده ها مطالب آموزش دیده شده را به خانواده های محله های خود اطلاع رسانی خواهند کرد.
 

در این جلسه همچنین سرهنگ منیر فرمانده انتظامی شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در امر مبارزه با مواد مخدرگفت: طی 10ماه گذشته سال 94 توسط عوامل انتظامی شهرستان 3 کیلو و 146 گرم انواع مواد مخدر از سودجویان این مواد کشف وضبط شده بود و امسال نیز 7 کیلو و 542 گرم  انواع مواد مخدر از سودجیان کشف و ضبط شده که کشفیات امسال نسبت به سال گذشته 100درصد افزایش داشته است.


 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..