تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشت و صنعت مغان با وضع موجود زیان ده است/ شرکتی که روزی 7 هزار نفر نیروی کار داشت اکنون 600 نیرو دارد

ساعت: 20:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012349

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس گفت: زمانی در کشت و صنعت مغان 7 هزار نفر بصورت دایم و 3 هزار نفر بصورت غیر مستقیم و فصلی مشغول بکار بودند که متاسفانه این شرکت هم اکنون 600 نفر پرسنل دایمی و 1500 نیروی پیمانکاری مشغول بکار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، شکور پورحسین اظهار داشت: زمانی در کشت و صنعت و دامپروری مغان که به دوران طلایی معروف است حدود 7 هزار نفر بصورت دایم و 3 هزار نفر بصورت غیر مستقیم و فصلی مشغول بکار بودند که متاسفانه این شرکت هم اکنون 600 نفر پرسنل دایمی و 1500 نفر بصورت پیمانکاری مشغول بکار است!

وی با بیان اینکه کشت و صنعت مغان در حال حاضر با این وضع زیان ده می باشد، افزود: از زمانی که نماینده شدم با همین شخص (مدیرعامل) قول و قرارگذاشتم که در سال اول حداقل 200 نفر از بیکاران منطقه را بصورت عادلانه بکارگیری نماید و با قول و قسمی که داده بود و با وعده های امروز و فردا به هیچکدام از آنها عمل نکرد. لذا بنده به این آقا می گویم، حداقل اگر به رای مردم ارزشی قائل نیستی به قول و قسم خودتان پایبند باشید.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با اعلام اینکه اگر این شرکت سود و منفعتی برای منطقه ندارد باید درب آن بسته شود، تصریح کرد: بنده در خصوص شرکت کشت و صنعت مغان 6 ماه با مدیرعامل کشت و صنعت مغان تعامل کردم و شرط بنده با مدیرعامل این بود که این شرکت باید به نیازهای منطقه مغان بخصوص در زمینه ایجاد اشتغال پاسخگو باشد.

پورحسین افزود: مطالبات اشتغال هر چند یک مطالبه ملی است اما منطقه مغان دارای یک ظرفیت عظیمی است که کشت و صنعت مغان بایستی حداقل به قسمتی از این مطالبات پاسخگو باشد و بنده در حضور دو تن از معاونان وزیر جهاد کشاورزی عرض کردم که کشت و صنعت مغان در حال حاضر و با این وضع زیان ده می باشد و اگر این شرکت سود و منفعتی برای منطقه ندارد باید درب آن را ببندیم.

وی گفت: من با کسی غرض شخصی ندارم، اما معتقدم که شرکت کشت و صنعت مغان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و باید پاسخگوی منطقه مغان باشد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس بیان کرد: امروز در هرخانواری از شهرستان پارس آباد چندین تحصیلکرده با مدرک لیسانس و بالاتر بیکار وجود دارد و این در حالیست که منطقه مغان با داشتن ظرفیت هایی همچون کشت و صنعت های مغان، پارس و مدیریت امور آب منطقه ای می‌تواند به قسمت اعظم نیازهای منطقه در خصوص اشتغال پاسخگو باشد.

پورحسین خاطرنشان کرد: اگر معتقدیم منطقه مغان دارای پتانسیل و ظرفیت عظیمی می باشد باید تدبیر و چاره ای اتخاذ شود تا خیر و برکت آن به این منطقه باز گردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشت و صنعت مغان با وضع موجود زیان ده است/ شرکتی که روزی 7 هزار نفر نیروی کار داشت اکنون 600 نیرو دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..