تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود فضای آموزشی در چگنی / 15 کلاس کانکسی در چگنی وجود دارد

ساعت: 21:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1013025

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چگنی گفت: در شهرستان چگنی با کمبود فضای آموزشی مواجهیم و در برخی روستاها از کلاس کانکسی استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، حسین قنبری به کمبود فضای آموزشی در برخی از مناطق شهرستان چگنی اشاره کرد و بیان داشت: در برخی از مناطق شهرستان چگنی با کمبود فضای آموزشی مواجهیم و برخی از مدارس با قدمت بالای 30 سال وجود دارند که نیاز به بازسازی و مرمت دارند و متولی این موضوع اداره نوسازی مدارس است که در جلسه شورای آموزش و پرورش، مشکلات با آنها مطرح شده است.

وی افزود: در برخی از روستاهای این شهرستان کلاس ها در کانکس برگزار می شود که تعداد آنها در سطح روستاهای شهرستان چگنی به  15 کلاس می رسد.

مدیر آموزش و پرورش چگنی یادآور شد: این در حالی است که در برخی دیگر از مناطق شهرستان چگنی به دلیل کمبود جمعیت دانش آموزی، برخی فضاهای آموزشی بلا استفاده و فرسوده می شوند که از آن جمله می توان به روستاهای ناوه کش، برکه، مله بلوط و تشکن اشاره کرد.

قنبری با اشاره به تعداد مدارس شهرستان چگنی گفت: در شهرستان چگنی 87 مدرسه ابتدایی، 17دبیرستان در مقطع متوسطه اول، 6 دبیرستان در مقطع متوسطه دوم، یک هنرستان فنی و حرفه ای و 6 دبیرستان کار و دانش وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک مدرسه سه کلاسه در شهرک دام احداث و افتتاح شد گفت: امسال پروژه احداث ساختمان مدرسه نداشتیم.

مدیر آموزش و پرورش چگنی در خصوص سالن های ورزشی مدارس این شهرستان بیان داشت: دو سالن ورزشی فعال در روستاهای چم پلک مرکز بخش شاهیوند و سرانبار تشکن وجود دارد و یک سالن ورزشی نیز در روستای خاطره در حال احداث است که به دلیل پایان نیافتن برخی کارهای ساخت توسط پیمانکار بطور رسمی تحویل آموزش و پرورش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است که روند آموزشی و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش به شکلی باشد که عدالت آموزشی در سراسر شهرستان چگنی اجرایی و عملیاتی شود و قبولی امتحانات نهایی، کنکور، روند آموزشی و ارتقا معدل که از سال 92 تا کنون سیر صعودی در این شهرستان داشته همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود فضای آموزشی در چگنی / 15 کلاس کانکسی در چگنی وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..