تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوضاع نامناسب خیابان انقلاب خرم آباد+ تصاویر

ساعت: 20:33 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1010423

خیابان انقلاب خرم آباد یکی از معابر مهم و اصلی شهر خرم آباد است که متاسفانه در آن شهروندان با مشکلات متعددی مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  و به نقل از سفیر افلاک خیابان انقلاب خرم آباد یکی از خیابان های اصلی این شهر است که از میدان 22 بهمن(کیو) آغاز و بعد از عبور از شیرخوارگاه، بیمارستان شهدای عشایر، مصلی الغدیر و دوازه الشتر تا 3 راه اسد آبادی امتداد می یابد.

 

این خیابان با توجه به مکان یابی که دارد روزانه شاهد حجم عظیمی از تردد خودرو ها است و از طرفی عابران زیادی نیز در پیاده رو های آن عبور و مرور می کنند.

 

بانک های دولتی و خصوصی و موسسات و مالی و اعتباری متعددی که برخی فاقد مجوز از سوی بانک  مرکزی هستند نیز بدون توجه به هر گرونه ضوابط به ایجاد تاسیس چندین شعب در این خیابان اقدام کرده اند.

 

 به طوری برخی از بانک ها و موسسات نمایندگی خود را در این خیابان به 3 شعب رسانده اند و باعت بروز مشکلات فراوانی از جمله ترافیک در این نقطه از شهر خرم آباد شده اند.

 

از سویی وجود این شعب که عمدتاً املاک بزرگ را اجاره می کنند باعث بالا رفتن قیمت اجاره بهاء شده است و سایر بازاریان مجبورند برای اجاره واحد صنفی به دلیل کمبود مغازه اجاره بیشتری را بپردازند و طبیعتاً این افزایش بها باعث می شود  قیمت اجناس نیز با تورمی سر سام آور به مشتریان عرضه شود.

 بانک ها

از دیگر مشکلات و زشتی های این خیابان تبلیغات فراوان واحد های تجاری در پیاده رو ها و خیابان است که دیده شده مغازه 6 یا 12 متری در این مسیر تابلویی بزرگ تر از اندازه واحد خود رو بالای آن نصب کرده است که زشتی خیابان را نمایان کرده است.

 

 بخشی دیگری از تبلیغات این خیابان نیز توسط شهرداری در وسط بلوار ایجاد شده است که در تعداد زیاد، از محدوده میدان کیو تا بیمارستان شهدای عشایر نصب شده است.

 

از دیگرطرح های صورت گرفته در خیابان انقلاب خرم آباد روشنایی آن است که در اقدامی بی خردانه از سوی شرکت برق لرستان، صفحه های خورشیدی با هزینه های فراوان نصب شده است که به علت نور بسیاز ضعیف آن بسیاری واحد های تجاری اقدام به روشنایی در بیرون از مغازه خود می کنند و برخی دیگر نیز در همان لحظات اولیه غروب واحد خود را تعطیل می کنند.

 

بحث نصب صفحات خورشیدی در حالی صورت گرفته است که خط انتقال برق به فاصله 15 تا 20 متری وسط بلوار در پیاده رو عبور کرده است و اصلاً نصب صفحات خورشیدی ضرورت نداشته است چرا که چهره این خیابان را بهم زده و بهتر بود این صفحات در مناطق دور روستایی که خط انتقال برق منوط به هزینه های میلیاردی بود انجام شود.

 تبلیغات در وسط بلوار

 بحث سطح معبر نیز در این خیابان در برخی از ساعات خیلی حاد می شود و عمدتاً مامورین محترم سد معبر شهردای به صورت گزینشی اقدام به جمع آوری برخی از معارضان می کند  چرا که برخی دیگر از مغازه ها بدون کوچک ترین مشکلی چندین متر از معبر عمومی را به تصاحب خود آورده اند و نیروی های شهرداری عمدتاً تلاش خود را برای جمع آوری عده محدودی از دست فروشان که بچه های کم سن سال است معطوف می نماید.

 

سطح معبر

 

 نبود خط کشی خیابان و خط عابر پیاده نیز باعث شده است که موج عظیمی از رانندگان این نقطه خرم آباد در هر لاین که بخواهند عبور می کنند و عابرینی که برای عبور از نقاط مهم آن با مشکلات خاص خود همراه هستند.

 

تعداد زیاد مسافربرهای شخصی و رانندگان تاکسی نیز در این نقطه خرم آباد بحرانی است؛ چرا وقتی که شهروندی قصد عبور از خطر عرضی خیابان را دارد چندین راننده برای آن توقف می کنند و حتی عابرین پیاده در پیاده رو نیز گاهی با بوق های مکرر رانندگان مواجه می شوند تا ان ها را سوار کنند...

 

تنها پل هوایی عابر پیاده خیابان انقلاب که شهردای از محل تبلیغات روی ان ماهانه چند میلیون به جیب می زند  هیچ توجهی به خود جلب نمی کند، چرا که نه عابری از آن عبور می کند و نه شهرداری آن را نظافت می کند  و خود قسمتی از محل پیاده روی چهار راه بازارچه و بیمارستان را نیز تصرف کرده است و چهره زشتی را به محیط آن جا داده است.

نظافت پل هوایی

 نظافت پل هوایی

از دیگر مشکلات خیابان انقلاب می توان به پیاده روهای زشت و غیر استاندارد اشاره کرد که حتی در بسیاری از قسمت های آن نظیر حد فاصل خیابان رازی تا میدان کیو اکثراً یا سیمانی است یا مالکان املاک هر کدام به نحوی که تمایل داشته اند، جلوی ملک خود را موزائیک کرده اند.

 

این در حالی است که بسیاری شهرهای کوچک کشور با سنگ فرش های زیبا و ایده آل منظر خوبی به پیاده رو ها داده اند اما شهرداری خرم آباد بسیاری از معابر را با گذشت چندید سال و سنگ فرش نکرده است.

 

نور پردازی یا چراغانی هایی که برای شب های این خیابان نصب و اجرا شده است، عمدتاٌ به اشکال قدیمی و به صورت سطحی نگری نصب شده اند و تنوع رنگ بندی آن ها در شب نیز متفاوت است که این مورد می توان به وضوح در شب های میدان 22 بهمن(کیو) مشاهده نمود که برخی از لامپ ها نیز روشن نمی شوند که نیاز به تعمیر و بازنگری دارند؛ چرا که در طول روز این تعداد لامپ روشن هستند و میزان استفاده آن ها از برق نیز طبیعتاً بالاست و هزینه هایی را برای دولت و مردم به همراه دارد.

 

*میلاد فاضلی 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوضاع نامناسب خیابان انقلاب خرم آباد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..