تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به 36 نفر و 60 خودروی گرفتار سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با وقوع سیلاب در جنوب استان به 36 نفر از مردم کنارک و دلگان و 60 خودروی گرفتار امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رسول راشکی  اظهار داشت: بارندگی های شدید روز گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان سبب جاری شدن سیلاب شد و نیروهای امدادی هلال احمر به 60 خودروی گرفتار سیلاب در راه ارتباطی دلگان - ایرانشهر امداد رسانی کردند.

وی تصریح کرد: 20 نفر از مردم دلگان که منازل آنان دچار آبگرفتگی شده بود نیز اسکان اضطراری یافتند و کالاهای امدادی شامل چادر، موکت، پتو و کنسرو میان آنان توزیع شد.

وی گفت: همچنین 16 نفر از مردم کنارک که منازلشان دچار آبگرفتگی شده بود با تلاش امدادگران هلال احمر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: 45 نیروی امدادی این مجموعه با پنج خودرو در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در شهرستان های خاش، نیکشهر و ایرانشهر نیز بارندگی داشتیم اما خوشبختانه حادثه ای گزارش نشده است.

راشکی گفت: نیروی های هلال احمر با توجه به ادامه بارندگی ها در حالت آماده باش کامل بسر می برند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به 36 نفر و 60 خودروی گرفتار سیلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..