تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تهیه سوپی خوشمزه با مواد دلمه

۱-قابلمه بزرگی را روی حرارت متوسط قرار دهید و ۲ قاشق روغن داخل آن بریزید. پیاز خرد شده را اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید تا پیاز نرم شود. بعد گوشت چرخکرده را اضافه کنید و با نمک و فلفل آن را مزه دار کنید. گوشت را تفت دهید تا رنگش تغییر کند و قهوه ای شود.

۲-فلفل دلمه ای سبز و قرمز، سیر و گوجه خرد شده را نیز به گوشت اضافه کنید و تفت دهید. رب گوجه، آب گوشت، جعفری خرد شده، ریحان و پونه خشک شده را داخل سوپ بریزید و اگر لازم است مجددا کمی نمک و فلفل اضافه کنید.

۳-در قابلمه دیگری برنج را با ۲ لیوان آب روی حرارت قرار دهید تا برنج نرم شود سپس برنج را به سوپ اضافه کنید و هم بزنید. زمانی که سوپ به جوش آمد، حرارت را کم کنید. در قابلمه را بگذارید و  اجازه دهید سوپ به مدت ۳۰ دقیقه آرام آرام بپزد و جا بیفتد.

۴-هر از گاهی سوپ را هم بزنید و اگر لازم است مقداری آب به سوپ اضافه کنید. وقتی سوپ آماده شد آن را در ظرف مناسب بریزید، روی آن را با پنیر و جعفری خرد شده تزیین و بصورت گرم نوش جان کنید.

زیباجو

حتما بخوانید :   دوغ نوشیدنی سالم ایرانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تهیه سوپی خوشمزه با مواد دلمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..