تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«وین رونی» فرشته نجات شیاطین سرخ/گذر از رکوردبابی چارلتون

به گزارش ایرنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، شنبه شب با برگزاری پنج دیدار همزمان دنبال شد که در مهمترین آن، منچستریونایتد در زمین استوک سیتی به تساوی یک بر یک دست یافت.
در دقیقه نوزدهم، «خوان ماتا» هافبک اسپانیایی منچستریونایتد به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. پس از این گل شاگردان «خوزه مورینیو» برای جبران گل خورده تلاش فراوانی انجام دادند.
در دقیقه 94، «وین رونی» مهاجم باتجربه منچستریونایتد که تنها دقایقی از حضورش در زمین به عنوان بازیکن تعویضی می گذشت با ضربه ای آزاد تماشایی توپ را به تور دروازه استوک سیتی دوخت تا این دیدار مهیج با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.
منچستریونایتد با این تساوی و ثبت هفدمین بازی بدون شکست با 41 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
در دیگر دیدارهای همزمان، وست برومویچ با دو گل بر ساندرلند غلبه کرد و میدلزبورو در خانه خود با حساب سه بر یک برابر وستهام شکست خورد.
دیدار بورنموث و واتفورد با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید و کریستال پالاس با یک گل مغلوب اورتون شد.
از دقایقی قبل تیم های منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف هم رفته اند که نیمه نخست این بازی گلی در برنداشت.
ورزشی**3783*شبس*1488 *
**خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««وین رونی» فرشته نجات شیاطین سرخ/گذر از رکوردبابی چارلتون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..