تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ظرفیت های فرهنگی ایران و جهان عرب برای عبور از چالش ها

به گزارش ایرنا، در این میزگرد میهمانانی از کشورهای مختلف جهان شامل تونس، الجزایر، عمان، اردن، قطر، کویت، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین و برخی محققان و اندیشمندان ایرانی ظرفیت های فرهنگی ایران و جهان عرب را برای عبور از چالش ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
بر اساس این گزارش، این میزگرد به زبان عربی برگزار شد.
کنفرانس بین المللی گفت وگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب در عرصه اعتدال و عقلانیت' شنبه شب در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آغاز شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دکتر خامه یار رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر فوزی علی حسین العلوی و دکتر معن بشور و حجت الاسلام والمسلمین ابولحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی سخنرانی کردند.
این کنفرانس فردا نیز با برگزاری چهار پنل تخصصی ادامه پیدا می کند و قرار است 30 ایده نیز در آن مطرح شود. مراسم اختتامیه این کنفرانس عصر یکشنبه برگزار خواهد شد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ظرفیت های فرهنگی ایران و جهان عرب برای عبور از چالش ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..