تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود 20 دور برگردان حادثه ساز در جاده ترانزیتی شوش - اهواز

به گزارش ایرنا رضانجاتی شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:باتوجه به اعتبار بالا جهت اصلاح وایمن سازی این تعداد دور برگردان درخواست داریم تا شورای ترافیک استان با اولویت قرار دادن این موضوع اقدام لازم را برای حذف یا ایمن سازی این دوربرگردان ها در جاده سراسری شوش - اهواز انجام دهد.
وی همچنین در این نشست بر ضرورت ساماندهی ترافیک و همچنین دست فروشان هسته مرکزی شهر تاکید کرد و گفت: این موضوع به عنوان یکی از مهمترین چالش های ترافیکی شهر شوش در دستور کار شورای ترافیک قرار دارد.
نجاتی گفت: این مشکل می طلبد تا راهکار مناسبی جهت حل مشکلات ناشی از ترافیک در محدوده شهری ارائه گردد.
فرماندار شوش از اعضای شورای ترافیک شهرستان شوش به عنوان متولیان مدیریت ترافیک خواست تا به صورت جدی نسبت به پیگیری مشکلات ترافیکی اقدام کنند.
نجاتی از مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر شوش انتقاد کرد و اظهار داشت: اعضای شورای ترافیک یک طرح کارشناسی شده که همه جوانب ترافیکی،انتظامی، اجتماعی و فرهنگی را در نظر گرفته باشد آماده و در کمیته فنی مطرح و جهت اقدام بعدی به شورای ترافیک شهرستان ارائه کنند.
وی گفت:البته ساماندهی ترافیک شهر نیازمند همراهی مردم به عنوان بهترین همیار در کاهش ترافیک شهری می باشد.
فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت فرهنگ سازی ترافیک در بین مردم نیز تاکید کرد وگفت: در راستای این امر باید با ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان مدارس فرهنگ ترافیک در بین مردم نهادینه شود.
رییس شورای ترافیک شهرستان شوش با اقدام صورت گرفته توسط پلیس راهور شوش گفت: بیش از 90درصد از نقاط حادثه خیز درون شهری اصلاح شده اند که امیدواریم مابقی نیز با تعامل یکدیگر برطرف شوند.
فرماندار شهرستان شوش همچنین بر اصلاح و تعمیر چراغ های راهنمایی و رانندگی ، نصب علائم هشدار دهنده و سرعت گیرها برای جلوگیری از بروز حوادث تاکید کرد.
ساماندهی سه راهی شرکت قند، اصلاح نقاط حادثه خیر جاده اهواز - شوش،ساماندهی هسته مرکزی، پیگیری راه اندازی ایستگاه پلیس راه ، تکمیل گاردریل جاده شوش به دزفول و ساماندهی و رفع ترافیک خودروهای میوه فروش در کنار خیابان ها از مهمترین موضوعات مطرح شده در شورای ترافیک شهرستان شوش بودند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود 20 دور برگردان حادثه ساز در جاده ترانزیتی شوش - اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..