تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز تخصصی فلسفه اسلامی در قم افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیر مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء در این مراسم افتتاح این مرکز گفت: این مرکز بر اساس سیاست های تعریف شده شورای عالی حوزه های علمیه نسبت به پذیرش دانش پژوه از میان طلاب اقدام کرده و تمامی سرفصل ها و منابع درسی به خوبی تبیین شده است.
حجت الاسلام حمیدرضا ابراهیمی با بیان اینکه مرکز فوق در راستای حوزه علمیه تمدن ساز ایجاد شده است، اظهار داشت: در دوره های آموزشی این مرکز از کتب تألیفی آیت الله جوادی آملی و اساتیدی که از شاگردان این عالم ربانی بوده و یا از نظر فکری همسو با ایشان هستند، استفاده خواهد شد.
وی در ادامه افزود: پس از فراخوان اولیه، 60 متقاضی پذیرفته شده اند که پس از انجام آزمون و مصاحبه علمی، حدود 30 دانش پژوه در ترم جاری مشغول به تحصیل خواهند شد که در انجام گزینش چند نکته اساسی از جمله انگیزه و علاقه و سابقه تحصیلی را مورد توجه جدی قرار داده ایم.
مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء تحت نظارت موسسه علوم وحیانی اسراء در کنار مرکز تخصصی تفسیر اسراء راه اندازی شده و برای نخستین بار در ترم دوم سال جاری حدود 30 دانش پژوه را پذیرفته است.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز تخصصی فلسفه اسلامی در قم افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..