تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت نگاه واقع بینانه به لایحه پیشنهادی بودجه 96

استاندار آذربایجان شرقی گفت : برداشتهای غیر علمی و تعاریف غیر کارشناسی برخی ها از لایحه پیشنهادی بودجه 96 نباید موجب تشویش اذهان عمومی شود.

ضرورت نگاه واقع بینانه به لایحه پیشنهادی بودجه 96به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسماعیل جبارزاده  در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود : این  افراد  نیز باید ضرورت نگاه واقع بینانه به لایحه پیشنهادی بودجه 96نگاهی واقع بینانه به بودجه 96 داشته باشند و نباید در فضای مجازی التهاب ایجاد کنند.

وی گفت : وابستگی  25 تا 30 درصد بودجه کشور به نفت مطلوب نیست  و برای عبور از چنین وابستگی هایی باید  افزایش درآمدهای پایدار کشور از طریق مالیات صورت بگیرد.

استاندار افزود :  همانطور که از نامش پیداست مالیات بر در آمد از مردم اخذ می شود یعنی اگر درآمدی محقق شده باشد مالیاتی نیز تعلق می گیرد.

جبارزاده با اشاره به کسب رتبه 17 استان در نرخ رشد درآمدهای آذربایجان شرقی  در سال گذشته گفت : این نشان می دهد در  16 استان دیگر  به نسبت منطقی مالیاتهای بیشتری اخذ شده است.

بهبودی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هم در این نشست گفت : سرانه اخذ مالیات کشور 3.4 و سرانه اخذ مالیات در آذربایجان شرقی 1.5 است و از لحاظ وصول مالیات  در بهترین حالت رتبه 10 را در کشورمان داریم به همین علت شایسته نیست عده ای با ارائه برخی اعداد و ارقام به صورت غیر علمی تنش اجتماعی ایجاد کنند.

الله قلی زاده نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی هم گفت :  طبق مصوبه باید تا پایان امسال  2100 میلیارد تومان مالیات در آذربایجان شرقی اخذ شود که احتمال دارد  95 درصد آن محقق شود.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت نگاه واقع بینانه به لایحه پیشنهادی بودجه 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..