تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد داوران در این مسابقه رضایت بخش بود

وحید سلیمانی گفت: عملکرد داوران دیدار تیم های فوتسال تاسیسات دریایی و دانشگاه آزاد رضایت بخش بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،وحید سلیمانی کارشناس داوری فوتسال کشورمان درمورد بازی دو تیم تاسیسات دریایی و دانشگاه آزاد بیان کرد: بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود.دوتیم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند. تاسیسات دریایی و دانشگاه آزاد از کادر فنی با تجربه ای برخوردار هستند.تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند از بازی زیبا دو تیم لذت بردند.

وی ادامه داد: کمیته داوران تصمیم گرفت قضاوت این بازی را به پور افشار بسپارد،داوری خوبی را از داوران این دیدار شاهد بودیم،البته در یک صحنه داور می توانست قضاوت بهتری را انجام دهد.در مجموع عملکرد داوران در این مسابقه رضایت بخش بود.

کارشناس داوری فوتسال کشورمان درباره وضعیت فوتسال کشورمان گفت: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان توانست در مسابقات جام جهانی2016 به عنوان سومی دست پیدا کند سطح توقع مردم از این رشته بیشتر شده است،قرار است به زودی یک برنامه تلویزیونی با اسم 2020 ساخته شود.خوشبختانه هم اکنون جوانان مستعد زیادی در رشته فوتسال وجود دارند که می توانند در آینده کمک زیادی به پیشرفت این رشته در میادین بین المللی کنند.

سلیمانی در پایان درمورد نارضایتی بیشتر تیم های لیگ برتر فوتسال از قضاوت ضعیف داوران عنوان کرد:به هر حال این اعتراضات طبیعی است و معتقدم کمیته داوران با برگزاری کلاس های آموزشی می تواند دانش مربیان کشورمان را به روزتر کند تا اشتباهات آنان نسبت به گذشته کمتر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد داوران در این مسابقه رضایت بخش بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..