تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند زیدان به رفتار هواداران رئال

کد خبر: ۴۶۵۸۵۱

۲۶۹  بازدید

ورزش سه: رئال با دو گل راموس موفق شد 2-1 از سد مالاگا عبور کرده و قهرمان نیم فصل لالیگا شود با این حال مالاگا تا لحظه آخر امید داشت تا کار را به تساوی بکشد. رئال مادرید امشب در بازی با مالاگا مارسلو را هم از دست داد تا تعداد مصدومان این تیم به 5 برسد. مودریچ نیز در نیمه دوم دچار مصدومیتی جزئی شد.

واکنش تند زیدان به رفتار هواداران رئال

زیدان در پایان بازی گفت:« بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی هم از دست دادیم؛ با این حال مهم کسب پیروزی بود که به آن رسیدیم. مالاگا ضدحملات خطرناکی می زد و همین، کار را برای ما دشوار کرده بود. امروز بسیار خسته شدیم؛ اما از نتیجه بازی راضی هستم.

حالا نیاز به استراحت داریم تا خودمان را برای بازی چهارشنبه مقابل سلتا آماده کنیم.»

دو گل دیگر روی ضربات ایستگاهی:« از این لحاظ بهترین تیم لالیگا هستیم و خوشحالم؛ چون این یکی از نقاط قوت ماست که به خوبی هم از آن استفاده می کنیم. هرچند امروز دوست داشتم در جریان بازی هم به گل برسیم که نشد.

امروز انگار توپ نمی خواست وارد دروازه شود. همه می دانیم که راموس چه تبحری در استفاده از ضربات ایستگاهی دارد. او امروز هم فوق العاده بود و به خاطرش خوشحالم.»

 

مودریچ و مارسلو:« مودریچ دچار کوفتگی شده ولی وضعیت مارسلو پیچیده تر است و فردا باید آزمایشات دقیق تری روی او صورت بگیرد.

الان با وجود پیروزی، از لحاظ روحی به خاطر مصدومیت ها وضعیت خوبی ندارم. واقعا کلافه شده ام چون چهارشنبه بازی بسیار مهمی در پیش داریم. امروز لوکاس مجبور شد در دفاع راست بازی کند و خوب هم بازی کرد ولی این از نظر من راه حل خوبی برای پر کردن جای مصدومان نیست. باید چاره ای دیگر پیدا کنم.»

سوت زدن هواداران بر علیه بازیکنان:« امیدوارم از روی استرس و عصبی بودن نباشد و تنها از روی توقعات بالا این اتفاق افتاده باشد.

من به عنوان مربی و بازیکنانم، نیاز به حمایت از سوی هواداران داریم؛ چون کاری که این بازیکنان تا به امروز انجام داده اند و الان هم در حال انجامش هستند، فوق العاده بوده است.

واقعا از هواداران می خواهم حامی ما باشند و به ما بیشتر احترام بگذارند. البته قصد انتقاد از آنها را ندارم چون پول می دهند و می خواهند بازی خوبی از تیمشان ببینند ولی باید بدانند که در طول یک فصل و به خصوص در بازی هایی که به مشکل برخورد می کنم، مربی و بازیکن نیاز به حمایت دارند نه چیز دیگر.»

 

ناکامی مهاجمان در گلزنی:« نمی دانم کریم و رونالدو این اواخر چند گل زده اند؛ ولی اصلا نگران این قضیه نیستم؛ چون می دانم به زودی گلزنی های شان شروع خواهد شد. تنها نگرانی من در حال حاضر افزایش تعداد مصدومان است و این قضیه واقعا تمام ذهن مرا به خود مشغول کرده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند زیدان به رفتار هواداران رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..