تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو: سنگربانان حریف مقابل ما ستاره می‌شوند

کد خبر: ۴۶۵۸۴۹

۴۰۵  بازدید

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی من یونایتد از تساوی امروز تیمش در برابر استوک سیتی ابراز نارضایتی کرد.

ورزش سه: ساعتی پیش شیاطین سرخ در خانه استوک با گل ثانیه های پایانی رونی از شکست گریختند.

تساوی برابر استوک: "بازی بزرگی را شاهد بودیم و هر دو تیم از ابتدا برای پیروز شدن تلاش کردند. اما از دقیقه 25 به بعد یک تیم برای پیروز شدن تلاش کرد و تیم دیگر دفاع متمرکزی داشت که در اجرای آن نیز موفق بود.

مورینیو: سنگربانان حریف مقابل ما ستاره می‌شوند

آنها کار گروهی بسیار خوبی داشتند و همه کار برای متوقف کردن ما انجام دادند. ما نیز همه کار برای دستیابی به اهدافمان کردیم اما موقعیت هایی باورنکردنی را از دست دادیم. از تیر دروازه گرفته تا واکنش های سنگربان حریف، ما شانس های فراوانی را از دست دادیم تا یک تساوی دیگر در کارنامه ما ثبت شود. به علت همین روش بازی تهاجمی ما تساوی های زیادی در فصل جاری داشتیم و سنگربانان حریف همیشه در مقابل ما ستاره می شوند".

 

رکورد 17 بازی بدون شکست: "این یک رکورد است که برای بزرگ ترین باشگاه انگلیس و یکی از بزرگ ترین باشگاه های اروپا به دست آمده است".

تبدیل شدن رونی به بهترین گلزن باشگاه: "قبل از رونی این رکورد به افسانه فوتبال انگلیس تعلق داشت و حالا رونی تبدیل به اسطوره باشگاه شده است".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو: سنگربانان حریف مقابل ما ستاره می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..