تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید گریزمان از ستاره لیورپول

کد خبر: ۴۶۵۸۴۸

۵۸۱  بازدید

فرمینو در دیدار مقابل سوانزی، دو گل زیبا به ثمر رساند ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

وبسایت نود: فرمینو ستاره برزیلی لیورپول در دیدار مقابل سوانزی خوش درخشید و به فاصله چند دقیقه توانست دو گل برای قرمزهای مرسی ساید به ثمر برساند تا لیورپول بازی ۲-۰ باخته را با تساوی ۲-۲ عوض کند. البته تلاش فرمینو کافی نبود و در نهایت سیگوردسون با زدن گل برتری، سوانزی را به سه امتیاز ارزشمند بازی رساند.

اما نکته جالب توجه، واکنش ستاره اتلتیکومادرید به درخشش فرمینو بود. گریزمان ستاره فرانسوی باشگاه اتلتیکومادرید، بعد از مشاهده گلزنی فرمینو، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی این چنین نوشت:

فرمینو؛ یک بازیکن فوق العاده است.

تمجید گریزمان از ستاره لیورپول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید گریزمان از ستاره لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..