تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات توریسم درمانی در دستور کار دانشگاه‌ها/ مسافران خارجی؛ 10 درصد بیماران مراکز درمانی در کلان‌شهرها

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب دانشجویان خارجی و ارائه خدمات توریسم درمانی در بیمارستان‌های این دانشگاه خبر داد.

علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی ما در سطح کشور دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل دارند و دانشجویان به جای سفر به کشورهایی مثل مالزی، ایران را برای تحصیل انتخاب می کنند.

وی با اشاره به برنامه هایی برای جذب دانشجویان خارجی در واحدهای دانشگاهی خود، ادامه داد: طبق ابلاغ بخشنامه وزارت بهداشت در حال حاضر تمام واحدهای مجری رشته های علوم پزشکی دارای مجوز از شورای گسترش می توانند تا 20 درصد ظرفیت خود را به دانشجویان خارجی اختصاص دهند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به خدمات توریسم درمانی اظهار داشت: مراجعه بیماران کشورهای مختلف برای روند درمانی به ایران نشان می‌دهد که امکانات درمانی ما در کشور بالا است.

وی بیان کرد: حداقل 10 درصد بیماران در بیمارستان های شهرهای بزرگی مثل اردبیل، تبریز، مشهد و شیراز از کشورهای مختلف هستند که برای درمان به ایران سفر می‌کنند.

ابطحی با بیان اینکه توریسمِ درمانی 2 برابر توریست‌های تفریحی ارز وارد کشور می کند، گفت: حال که از نظر تعداد اعضای هیات علمی و نیروی انسانی در وضعیت مناسبی قرار داریم چرا نباید بیمارستانهای ما برای توریسم درمانی، ارتقای لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات توریسم درمانی در دستور کار دانشگاه‌ها/ مسافران خارجی؛ 10 درصد بیماران مراکز درمانی در کلان‌شهرها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..