تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جدی!هنگام ورزش کردن از تلفن همراه استفاده نکنید

این روزها افراد حاضر نیستند در هیچ شرایط و حالتی تلفن همراهشان را از خود جدا کنند.برخی افراد حتی زمان ورزش کردن هم تلفن همراه خویش را کنار نمی گذارند و دست از پیام دادن بر نمی دارند.تحقیقات محققان نشان می دهد صحبت کردن با تلفن همراه و دادن پیام به هنگام ورزش کردن باعث می‌شود که از شدت ورزش کاسته شود. همچنین احتمال آسیب‌دیدگی‌ نیز افزایش می‌یابد.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: اگر در حالی که ورزش روزانه خود را انجام می دهید با تلفن صحبت کنید مغز شما به دو کار اختصاصی داده می‌شود و باعث می‌شود که شما تعادل خود را از دست بدهید. احتمال دارد با این کار به اسکلت عضلانی بدن شما آسیب وارد شود.

همچنین احتمال افتادن شما بیشتر می‌شود.

پیام دادن با تلفن همراه به هنگام ورزش ۴۵ درصد تعادل را کاهش می‌دهد. صحبت کردن با تلفن نیز ۱۹ درصد تعادل را کمتر می‌کند.

البته گوش دادن موسیقی با تلفن همراه تاثیر منفی بر ورزش ندارد.

نتایج این بررسی‌ها در مجله “افزایش کارایی و سلامت ” منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جدی!هنگام ورزش کردن از تلفن همراه استفاده نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..