تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ آتش‌نشانی به کافی‌ نبودن تجهیزات برای پلاسکو: در ۱۰سال اخیر تجهیزات‌مان متحول شده‌است

پاسخ آتش‌نشانی به کافی‌ نبودن تجهیزات برای پلاسکو: در ۱۰سال اخیر تجهیزات‌مان متحول شده‌است

جلال ملکی در نشست خبری با جمعی از اهالی رسانه با اعلام این که طی ده سال اخیر مدیریت شهری، تجهیزات آتش نشانی تهران متحول شده است گفت: این گمانه زنی ها که تجهیزات سازمان آتش نشانی در حال حاضر برای پلاسکو کافی نیست صحیح نیست و عده ای مطرح کردند که به طور مثال نردبان آتش نشانی برای ١٠ طبقه کافی بوده است اما همینجا مطرح می کنم که بلندترین نردبان های دنیا ٥٤ متری است که ما در تهران در حال حاضر ٧ دستگاه از این نردبان ها داریم و در زمان حادثه ٤ عدد از این نردبان ها در محل حادثه وجود داشت که تا آخرین طبقات را پوشش می داد.

ملکی ادامه داد: در صورتی که در ساعات أولیه نیروهای ما ساختمان را تخلیه نمی کردند ما با بحرانی بزرگ مواجه می شدیم و این در حالی است که اکنون باید به دنبال صدها انسان در زیر آوار بودیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: عملیات در لحظات پایانی بود که به یکباره شاهد ریزش سقف ها و تخریب کامل ساختمان بودیم، در حال حاضر ما در مرحله عملیات هستیم و پس از عملیات کار کارشناسی برای علت حادثه آغاز می شود.

پلاسکو ۳ بار تخلیه شده بود

فرمانده عملیات آواربرداری با اعلام این که ساختمان پلاسکو سه بار توسط آتش نشانان تخلیه شده بود، از اختصاص زمینی برای انتقال ضایعات ساختمان پلاسکو خبر داد.

مازیار حسینی در این رابطه اظهار کرد: زمین مخصوصی برای انتقال ضایعات در نظر گرفته شده است که بعد از انتقال ضایعات به آنجا آهن آلات و فلزات و نخاله های دیگر از یکدیگر تفکیک خواهد شد تا به موقع به وضعیت مالکیت آن رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: قبل از ریزش ساختمان پلاسکو، آتش نشانان خدوم سه بار برای تخلیه کامل ساختمان اقدام کردند و این در حالی بود که برخی افراد مرتب به داخل ساختمان مراجعه می کردند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ آتش‌نشانی به کافی‌ نبودن تجهیزات برای پلاسکو: در ۱۰سال اخیر تجهیزات‌مان متحول شده‌است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..