تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استلویو سرانجام معرفی شد؛ اولین کراس اوور تاریخ آلفارمئو

تب ساخت خودروهای شاسی بلند و کراس اوور سرانجام دامن کمپانی خوش آوازه آلفارومئو را هم گرفت و این خودروساز که تاریخش را به عنوان سازنده خودروهای گرندپری (مسابقات قبل از دوران فرمول یک) آغاز کرده است ناچار شد تا به توده سایر خودروسازان بازار پسند، بپیوندد.

آلفارومئو به ساخت خودروهای زیبا و سریع شهرت دارد اما استلویو در واقع نه چندان زیباست و نه چندان سریع.

قیمت پایه ای که برای این خودرو اعلام شده است حدود 60 هزار دلار است ولی استلویو برخلاف سدان فوق العاده جولیا به یک موتور 503 اسب بخاری مجهز نشده و در عوض از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو به قدرت 280 اسب بخار نیرو می گیرد.

سیستم چهار چرخ متحرک Q4 و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مشخصات سیستم انتقال قدرت آلفا استلویو را تشکیل می دهند. با چین مشخصاتی طی صفر تا صد برای اولین کراس اوور تاریخ آلفا در حدود 5.7 ثانیه زمان می برد که البته سریعتر از مدل های پایه پورشه ماکان، بی ام و X3/ X4 و سایر رقبا به نظر می رسد اما در عوض قیمت استلویو نیز از سایرین بیشتر است.

استلویو از تجهیزات و تکنولوژی رایج ایمنی و رفاهی مشابه سایر خودروهای حاضر در این کلاس بهره می برد اما آلفارومئو مدعیست که این مدل می تواند در زمینه هندلینگ، پایداری در خط مستقیم و قابلیت های دینامیکی بهترین خودرو حاضر در این کلاس باشد.

ادعایی که با توجه به وجود رقبای آلمانی نظیر پورشه، مرسدس بنز، آئودی و ب ام و اندکی شجاعانه به نظر می رسد.

به هرحال با توجه به معرفی شاسی بلند های لامبورگینی، مزراتی و آلفارومئو در سال های اخیر می توان گفت که حالا تنها فراری است که همچنان به سنت خود وفادار مانده است و با صرف نظر از جذابیت های فروش خودروهای کراس اوور در زمینه تخصصی خود (ساخت خودروهای اسپرت) به فعالیت پر افتخارش ادامه می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استلویو سرانجام معرفی شد؛ اولین کراس اوور تاریخ آلفارمئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..