تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود یخ نورد ایرانی به فینال لید جام جهانی سوییس

به گزارش ایسنا، سومین مرحله رقابت‌های جام جهانی یخنوردی در ساس فی – سوئیس در حال برگزاری است. این رقابت‌ها در دو ماده سرعت و لید برگزار می‌شود.

در مرحله مقدماتی لید مردان محمدرضا صفدریان در گروه ۲ در زمان ۴.۲۴ و قرار گرفتن در جایگاه پنجم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
مرحله نیمه نهایی این جام با حضور ۱۹ یخنورد برگزار شد و در نهایت او با کسب رتبه هشتم مشترک، نام خود را در جمع  فینال یست های این مسابقات به ثبت رساند.

فینال ماده لید از ساعت ۲۱ به وقت ایران و با حضور قهرمانانی از روسیه (۵ ورزشکار) کره جنوبی (۳ ورزشکار)، اسلونی و ایران (هرکدام یک ورزشکار) برگزار خواهد گردید.

عملکرد سایر نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی رقابت های جهانی ساس فی سوییس ماده لید:
 گروه ۱
 محمود وفایی رتبه ۱۶
سعید محمودی رتبه ۱۸
 محسن بهشتی رتبه ۱۹
مهدی پهناور رتبه ۲۹

گروه ۲
مجتبی هاشمی رتبه ۱۴
مجتبی ثقفی رتبه ۲۰
 مسعود زینالی رتبه ۲۴
پویان شارخی رتبه ۳۰

همچنین مرحله مقدماتی لید بانوان در جام جهانی یخنوردی ساس فی سوییس نیز با حضور ۳۶ ورزشکار از ۱۳ کشور پیگیری شد. در این رقابت‌ها شبنم اسدی رتبه ۲۰، الناز مالکی ۲۳ مشترک، آلاله قاسمی ۲۳ مشترک، زینب موسوی ۲۳ مشترک و  بیتا زنجانی ۳۶ را کسب کردند و بانوان ورزشکار ایران از صعود به نیمه نهایی لید بازماندند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود یخ نورد ایرانی به فینال لید جام جهانی سوییس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..