تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر انگلیس/ تساوی سخت شیاطین مقابل استوک

منچسترسیتی در خانه استوک سیتی و مقابل این تیم به تساوی رسید.

به گزارش کاپ، در ادامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در خانه استوک سیتی به مصاف این تیم رفته بود و بازی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید. یونایتدی ها که در دیدار قبلی مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند و روند 9 برد پشت سر همشان از بین رفته بود این بار در دقایق پایانی از شکس فرار کردند تا روند شکست ناپذیری شان پابرجا بماند. تک گل استوک را در این بازی خوان ماتا در دقیقه 19 به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد تا بازی تا دقایق تلف شده با همین نتیجه دنبال شود. در نهایت اما رونی موفق شد در دقیقه 93 دروازه استوک را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. به این ترتیب گلی که رونی با آن رکورد سر بابی چارلتون را شکست گل مهمی بود که مانع از شکست تیمش هم شد. منچستریونایتد با این تساوی 41 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند. استوک هم 28 امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر انگلیس/ تساوی سخت شیاطین مقابل استوک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..