تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوری/ وین رونی بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد شد

مهاجم منچستریونایتد رکورد بابی چارلتون را شکست.

به گزارش کاپ، وین رونی توانست در بازی مقابل استوک سیتی دویست و پنجاهمین گل خود برای شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

شنبه شب، از سری بازی های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میهمان استوک سیتی بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

وین رونی در دقیقه 93 بازی از روی ضربه آزار دروازه استوک سیتی را باز کرد تا یونایتد از یک شکست خارج از خانه بگریزد. بازیکن 31 ساله با این گل توانست رکورد سر بابی چارلتون که در بین سال های 1956 تا 1973 به دست آمده بود را بشکند.

رونی این رکورد را در 546 بازی با پیراهن منچستریونایتد به دست آورد. او در سال 2004 با مبلغ 27 میلیون پوند از اورتون به اولدترافورد آمد. بهترین آمار وین رونی در فصل 2009-10 به دست آمد که او توانست 34 گل برای تیمش به ثمر برساند. رکوردی که او در فصل 2011-12 هم آن را تکرار کرد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوری/ وین رونی بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..