تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت‌های ترافیکی حاشیه پلاسکو همچنان پابرجاست

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم حاضر در محل حادثه پلاسکو، سردار حسین ساجدی‌نیا ضمن بازدید از اجرای عملیات آوار برداری در محل ساختمان پلاسکو اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به پیشرفت‌های خوبی که در عملیات آواربرداری انجام شده امیدواریم محدودیت‌های ترافیکی هرچه سریعتر برداشته شود، ولی محدودیت‌های قبلی همچنان به قوت خود باقی است. 

رئیس پلیس پایتخت با تقدیر از همکاری مردم و خصوصاً کسبه خیابان‌های مجاور محل حادثه گفت: گرچه ما اعلام کرده بودیم که کسبه به غیر از شعاع 100 متری محل حادثه می‌توانند فعالیت کاری خود را انجام دهند ولی خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب مردم و خصوصاً کسبه خیابان جمهوری و خیابان فردوسی بودیم، که این همکاری باعث سرعت بخشیدن و عملیات آواربرداری در محل حادثه شد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به سرعت آواربرداری از محل حادثه هرچه سریعتر بتوانیم محدودیت‌های در نظر گرفته شده تا شعاع 100 متری حادثه را لغو کنیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت‌های ترافیکی حاشیه پلاسکو همچنان پابرجاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..