تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ زائر ایرانی در آتش‌سوزی هتل کربلا آسیب ندید/ مردم با کاروان‌های غیرمجاز سفر نکنند

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره جزییات حادثه آتش‌سوزی ساعتهای گذشته یکی از هتلهای کربلا اظهار کرد: متاسفانه طبقه پنجم هتل الاسباط در خیابان باب البغداد کربلا، محل اقامت زائران ایرانی  بود که دچار حریق شد.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی به‌موقع از سوی نیروهای امدادی و آتش‌نشان مهار شد و خوشبختانه هیچ خسارت و صدمه‌ای به زائران ایرانی وارد نیامد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه کاروان مستقر در هتل محل حادثه به صورت آزادبر و غیر مجاز بوده است، عنوان کرد:  بارها به مردم کشورمان توصیه کرده‌ایم که از سفر به عتبات عالیات با کاروانهای غیر مجاز پرهیز کنند و این‌بار نیز تاکید می‌کنیم که مردم از سفر با کاروانهای غیر مجاز و خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت خودداری کنند.

نظافتی خاطرنشان کرد: حادثه آتش‌سوزی هفته‌های گذشته کربلا که منجر به آسیب دیدن تنی‌ چند از زائران کشورمان شد نیز به سبب آتش‌سوزی و به علت حضور کاروانهای غیر مجاز انجام گرفت.

وی تصریح کرد: کاروانهای غیرمجاز از پشتیبانی لازم سازمان حج و زیارت و متولیان امر برخوردار نیستند و مردم باید برای سفر به عتبات به کاروانهای دارای مدارک و بیمه مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ زائر ایرانی در آتش‌سوزی هتل کربلا آسیب ندید/ مردم با کاروان‌های غیرمجاز سفر نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..