تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستریونایتد با هنرنمایی بهترین گلزن تاریخش از شکست گریخت/ رونی رکورد بابی چارلتون را شکست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای نخستین شب از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه استوک‌سیتی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

گل نخست این بازی را خوان ماتا، هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ به ثمر رساند که در دقیقه 19 دروازه خودی را باز کرد. این نتیجه تا دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه وین رونی، کسی که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه استوک‌سیتی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

گلی که رونی در این بازی به ثمر رساند، دویست و پنجاهمین گل او برای شیاطین سرخ بود که این بازیکن 31 ساله را بالاتر از سربابی چارلتون به تنهایی در صدر برترین گلزنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد قرار داد.

منچستریونایتد با تساوی در این بازی 41 امتیازی ماند، هر چند در رده ششم جدول باقی ماند. شاگردان آقای خاص با کسب پیروزی در این بازی می‌توانستند جای همشهری آبی‌پوش خود سیتی را در رده پنجم جدول بگیرند.

در چهار بازی دیگر امشب لیگ برتر نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورنموث 2 - واتفورد 2
کریستال‌ پالاس صفر - اورتون یک
میدلزبورو یک - وستهام 3
وست‌بروموویچ 2 - ساندرلند صفر

در آخرین بازی امشب از هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس که مهمترین بازی این هفته نیز هست، امشب منچسترسیتی از ساعت 21 میزبان تاتنهام است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از چلسی 52 امتیاز، تیم‌های تاتنهام و لیورپول هر دو با 45 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستریونایتد با هنرنمایی بهترین گلزن تاریخش از شکست گریخت/ رونی رکورد بابی چارلتون را شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..