تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3000 میلیارد تومان برای سازندگی و عمران استان مازندران تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، علیرضا یونسی امروز در جلسه شورای اداری محمودآباد با بیان اینکه دولت هراندازه صادق تر و به عدالت نزدیک تر باشد به مردم نزدیک‌تر است، اظهار داشت: دولت یازدهم با توجه به مشکلاتی همچون تورم 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی 6.8 دهم درصدی تحویل گرفته و در حال حاضر به مثبت 4 درصد رشد اقتصادی ترقی پیدا کرد.

وی افزود: در مازندران بیش از سه هزار میلیارد تومان هزینه برای سازندگی و آبادانی استان در این دولت انجام گرفت و به همان میزان استان شکوفا و شغل ایجاد شده و جامعه رونق گرفته است.

یونسی خاطر نشان کرد: مردم با همت بالای خود همانند آنکه صدام را به زباله داان تاریخ سپردند، در جهت پیشرفت کشور عمل می‌کنند. باید به گونه‌ای عمل کنیم که وجودمان برای جامعه همراه با خیر باشد.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: جهل ظلمت آور و علم ظلمت شکن بوده و عقل، منطق، وجدان و جوانمردی اقتضا می‌کند تا همه مجموعه حاکمیت تقویت شود.

وجود 210 هکتار بافت فرسوده در محمودآباد

فرماندار محمودآباد نیز در این نشست گفت: در سال اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از اعتبار 21 میلیارد تومانی در شهرستان ایجاد اشتغال کردیم.

یحیی یوسف پور با تاکید بر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی نگاه ما به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان است، گفت: با توجه به اعتبارات دریافتی در سطح شهرستان، توانستیم به 50 واحد تولیدی این اعتبارات را تزریق کنیم تا شروع کار مجدد صورت گیرد.

وی افزود: با فعالیت دوباره این شرکت‌ها، حدود 100 نفر از جوانان شهرستان پس از این تسهیلات به کار مشغول شدند.

یوسف پور با اشاره به وجود بیش از 210 هکتار بافت فرسوده در این شهرستان، گفت: مسئولان باید در این عرصه‌ها ورود پیدا کنند و مصوبات مدیریت بحران را جدی و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: داشتن تجهیزات لازم در شهرداری‌ها از الزامات اولیه بوده و باید نقض‌ها برطرف شود تا در هر حال آمادگی‌های لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3000 میلیارد تومان برای سازندگی و عمران استان مازندران تخصیص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..