تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اپلیکیشن جدید سامسونگ، افراد کور رنگ می توانند طیف گسترده ای از رنگ ها را ببینند

با اپلیکیشن جدید سامسونگ، افراد کور رنگ می توانند طیف گسترده ای از رنگ ها را ببینند

سامسونگ اخیرا با کمپانی Colorlite مجارستان – سازنده ی عینک های تصحیح رنگ خاص افراد کور رنگ – برای توسعه اپلیکیشن جدیدی که قادر است نقص رویت رنگ (CVD) را در کاربران تشخیص دهد وارد همکاری شده است. این اپلیکیشن پس از تشخیص این نقص قادر است طیف رنگ های نمایشگر را طوری تنطیم کند که کاربر بتواند طیفی کامل از رنگ ها را مشاهده کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این اپلیکیشن که SeeColors نام دارد، هم بر روی اسمارت فون ها و هم بر روی تلویزیون های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن قابل استفاده است. کاربران ابتدا باید تعدادی تست را در این اپلیکیشن انجام دهند تا ابتلای آنها به CVD و شدت آن مورد تایید قرار گیرد. سپس SeeColors ترکیب رنگ دستگاه را به تناسب تنظیم می کند تا کاربر بتواند طیف وسیعتری از رنگ ها را ببیند.


سامسونگ ادعا می کند که حدود 300 میلیون نفر در دنیا از CVD رنج می برند. بسیاری از این افراد فقط قادر به مشاهده حدود چند هزار رنگ هستندو افرادی که از کور رنگی شدید رنج می برند فقط قدرت تشخیص چند صد رنگ را دارند. افرادی که از دید عادی برخوردارند می توانند میلیون ها رنگ را تشخیص دهند.


این اپلیکیشن بطور پیش فرض بر روی تمامی تلویزیون های SUHD سال 2016 این کمپانی نصب است و در بعضی نقاط نیز از طریق گوگل پلی و گلکسی اپ استور قابل دانلود است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اپلیکیشن جدید سامسونگ، افراد کور رنگ می توانند طیف گسترده ای از رنگ ها را ببینند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..