تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این وب سایت محقق شدن وعده‌های دونالد ترامپ طی 100 روز آینده را دنبال می‌کند

این وب سایت محقق شدن وعده‌های دونالد ترامپ طی 100 روز آینده را دنبال می‌کند

دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده است و میلیون‌های آمریکایی مشتاق منتظرند تا ببیند او وعده هایی که در جریان کمپین‌های تبلیغاتی خود داده را عملی می کند یا نه. اما با توجه به حجم زیاد فعالیت‌هایی که در واشینگتن دی سی و دنیای سیاست رخ می‌دهند، دنبال کردن محقق شدن وعده‌های پیشین ترامپ برای بسیاری از افراد دشوار خواهد بود. به همین دلیل اکنون شرکت وای کامبینیتر وب سایتی به نام Track Trump را راه اندازی کرده است که هدف از طراحی آن پیگیری اجرایی شدن وعده‌های ترامپ در بازه 100 روزه اول ریاست جمهوری اوست. با تک شات همراه باشید.

این سایت به عموم مردم کمک می کند تا درک بهتری از تفکرات دونالد ترامپ داشته باشند. مردم باید این توانایی را داشته باشیند تا تغییرات سیاسی را در لحظه دنبال کرده و آنها را درک کنند، تغییراتی که زندگی آنها تحت تاثیر قرار خواهد دارد.

این سایت سه هدف کلی دارد. اول جدا کردن تغییرات سیاسی از وعده و وعیدها و توییت‌ها، سپس نمایش تغییرات سیاسی به روشی که دنبال کردن آنها به صورت دقیق برای مردم ممکن باشد و در آخر پاسخگو مردن تیم ترامپ نسبت به وعده‌هایی که می دهند.

سایت Track Trump در هشت حوزه اصلی شامل مهاجرت، تجارت، انرژی، دولت فدرال، تحصیلات، امنیت و غیره فعالیت می‌کند. تغییرات به این صورت در به مردن اطلاع رسانی می‌شوند: رنگ خاکستری به معنی عدم فعالیت، رنگ زرد به معنی شروع اقدامات اولیه و رنگ سبز به معنی اجرای کامل وعده‌ها و تغییرات سیاسی مورد نظر است. اگر تغییرات مورد نظر شکست خروده یا به صورت رسمی تغییر پیدا کنند، Track Trump آنها را با رنگ قرمز مشخص خواهد کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این وب سایت محقق شدن وعده‌های دونالد ترامپ طی 100 روز آینده را دنبال می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..