تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیم‌پلی بازی Uncharted: The Lost Legacy وسیع‌تر از قسمت چهارم این سری خواهد بود

گیم‌پلی بازی Uncharted: The Lost Legacy وسیع‌تر از قسمت چهارم این سری خواهد بود

استودیو ناتی‌ داگ به تازگی با انتشار اطلاعات جدیدی از محتوای داستانی بازی فرعی Uncharterd: The Lost Legecy، زوایای جدیدی از روند بازی و البته تفاوت‌های آن با Uncharted 4 که آخرین قسمت مجموعه بود، آشکار کرد. با تک‌شات در ادامه همراه باشید.

 

شاون اسکیگ، مدیر نوآوری استودیوی ناتی داگ در گفت و گو با مجله پلی‌استیشن انگلستان درباره بسته الحاقی Uncharted: The Lost Legacy گفت که این بازی تفاوت‌هایی با آنچارتد 4 دارد اما همچنان زمینه و حال و هوای دنیای Uncharted را در خود دارد.

 

 

وی همچنین درباره محیطی که بازی در آن جربان دارد گفت:

 

کشور هند پیکرنگاری‌های بسیار زیبایی دارد. معبد‌های مخفی و خدایان عجیب و غریبی که می‌توانیم در بازی بکار ببریم. پس فضای مناسبی برای Uncharted: The Lost Legacy در نظر گرفته شده است.

 

کورت مارجنا، کارگردان بازی نیز توضیح داد که هسته گیم‌پلی این محتوای فرعی تا حدی با Uncharted 4 متفاوت است:

 

می‌توانم بگویم این بار قصد داریم کمی وسیع‌تر باشیم. چیز زیادی نمی‌گویم اما در کل نسبت به گیم‌پلی آن بسیار هیجان زده‌ایم. تمایز بین محیط شهری و روستایی همانند یک تجربه محدود و یک تجربه آزاد و باز است.

 

اسکیگ همچنین توضیح داد که چرا این داستان فرعی به جای یک محتوای دانلودی، در قالب یک بسته توسعه‌دهنده داستانی (Expansion) عرضه خواهد شد:

 

اول قرار بود یک DLC باشد. اما نیاز به زمان بیشتری برای توسعه داستان داشتیم و حالا می‌توانم بگویم که این یک بسته توسعه‌دهنده‌ی داستانی است.

 

استیگ همچنین اشاراتی به رابطه‌ی بین کلویی و ندین، دو کاراکتر اصلی داستان این بازی و تفاوت‌های شخصیتی آن‌ها داشت. Uncharted: The Lost Legacy در زمانی نامعلوم در سال جاری میلادی، برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

 

uncharted

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیم‌پلی بازی Uncharted: The Lost Legacy وسیع‌تر از قسمت چهارم این سری خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..