تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیغام عجیب آبادانی ها به استقلال؛به جهنم زرد خوش آمدید!+عکس

شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 20:212017-01-21ورزشي

بازیکنان استقلال امروز در فرودگاه آبادان با صحنه های عجیبی روبه رو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی خبر ایران،امروز در فرودگاه آبادان تعداد زیادی از هواداران استقلال و البته هواداران صنعت نفت آبادان به استقبال آبی های تهرانی آمدند که در این بین هواداران طلایی پوشان آبادانی صحنه های جالبی را رقم زدند.

تماشاگران صنعت نفت در حالی با بازیکنان استقلال عکس یادگاری می گرفتند که کاغذهایی که روی آن نوشته شده بود به جهنم زرد خوش آمدید در دست آنها بود.

هرچند استقلال تماشاگران زیادی در جنوب کشور دارد اما بعید است با وجود هواداران پرشور صنعت نفت آنها جایی در ورزشگاه تختی آبادان در بازی فردا داشته باشند.

ورزش سه
کلید واژه ها: آبادان - استقلال - هواداران - تماشاگران - بازیکنان - هواداران استقلال - فرودگاه - آبادانی - صنعت نفت آبادان - صنعت - بازی - ورزشگاه تختی - عکس یادگاری - امروز - ورزش - عجیب - یادگاری - ورزشگاه - تهرانی - طلایی - گزارش - جنوب - کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیغام عجیب آبادانی ها به استقلال؛به جهنم زرد خوش آمدید!+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..