تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب»

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب» آماده سازی و منتشر شد.

انتشار بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ این بسته شامل طرح های پوستر، نشان واره ها، بنرهای تبلیغاتی و... است که همزمان با آغاز نشست های عمومی و تخصصی چله انقلاب توسط تشکل های شبکه جوانان رضوی در استان های مختلف کشور توزیع شد.
محتوای محوری این بسته گرافیکی، «إنّ مَعیَ ربّی؛ خدا با ماست» در نظر گرفته شده است که در محصولات مختلف گنجانده شده است.
همچنین عبارت «مبارزه خستگی ناپذیر» به عنوان شعار اصلی در نشان واره اختصاصی پویش کشوری «چله انقلاب» گنجانده شده است.
مجموعه پوسترهای ویژه اکران در نشست های عمومی، تخصصی و جنگ های دانش آموزی بخش دیگر این بسته هویت بصری را به خود اختصاص داده اند که بر مبنای آنها، آرایه های تبلیغاتی مورد نیاز جهت استفاده در اماکن برگزاری نشست های عمومی و تخصصی چله انقلاب استخراج و آماده سازی می شوند.
بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب» به همت هنرمندان جوان و انقلابی کشور طراحی شده است و تلاش شده در اجزای مختلف آن، دستاوردهای اصلی جمهوری اسلامی ایران در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی گنجانده شود.
یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب» به ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد پرداخت که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ 30دی تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام// ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..