تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم دانش آموز دختر نیری توسط یک معلم

ساعت: 19:31 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012902

یک دختر دانش آموز در یکی از مدارس روستاهای نیر توسط یک معلم مرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،متاسفانه چند روز پیش یک معلم مرد در یکی از مدارس روستاهای شهرستان نیر، یکی از دانش آموزان دختر را به دلایل نامعلومی به باد کتک گرفته است.

 

در این اتفاق ناگوار دختر مذکور از ناحیه صورت و چشم دچار جراحت شده و برای مشخص شدن میزان آسیب به پزشکی قانونی ارجاع داده شده است.

 

گفته می شود علیرغم تلاش مسئولان آموزش و پرورش شهرستان نیر برای راضی کردن والدین این دانش آموز برای دادن رضایت، به دلیل آسیب جسمی و روحی وارد شده به این دختر معصوم و بی گناه، والدین وی از اعلام رضایت خودداری کرده و با توجه به شکایت انجام گرفته موضوع برای بررسی به دادگاه ارجاع شده است.

 

انتشار این خبر در شهرستان موجب ناراحتی و تاسف مردم شده و نگرانی والدین دانش آموزان نسبت به وقوع اتفاقات مشابه برای فرزندان خود را داشته است.

بی شک معلمان همیشه به اسطوره‌های صبر و از خود گذشتگی شهره بوده‌اند اما حالا چه اتفاقی افتاده که آستانه تحمل این اسوه‌های شکیبایی پایین آمده که در مقابل شیطنت‌های کودکانه و دل ندادن برخی از  آنها به درس و مشق چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهند.

البته نباید یکطرفه به قاضی رفت و دانش‌آموزان امروز را با کودکان 20 ،30 سال قبل و پیش از آن  مقایسه کرد اما بی‌تردید  مدرسه، خانه دوم بچه‌ها و چه بسا خانه اول آنهاست چرا که مدیر،  معلم و مربی باید آنقدر مهارت و دانش داشته باشند که بتوانند نواقص تربیتی خانواده‌ها را نیز به درستی ترمیم کنند و به وظیفه اصلی خود که همانا انسان‌سازی است عمل کنند. مگر نه این است که  معلمی ‌شغل انبیاست؟

 

لازم به ذکر است بر طبق قانون اگر معلم یا هر یک از مسئولان مدرسه مبادرت به تنبیه بدنی دانش‌آموزان و یا سایر تنبیهاتی که طبق ماده 77 آیین‌نامه، ممنوع شده نمایند مرتکب تخلف اداری شده اند و والدین دانش‌آموز می توانند مراتب را با طرح شکایت به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، مستقر در هر وزارتخانه اعلام و پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم دانش آموز دختر نیری توسط یک معلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..