تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعامل بین مردم و دولت باعث رفع عقب ماندگی ها می شود

ساعت: 19:32 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012857

عبدالصمد صفرنژاد گفت: دولت همواره حامی پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش در کشور بوده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی تعامل بین مردم و دولت همواره موجب پیشرفت و رفع عقب‌ماندگی‌ها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی فرماندار شهرستان بندرانزلی در همایش خیرین مدرسه ساز و در خانه معلم این شهرستان با تاکید بر  این نکته که دولت سال‌های مالی بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و این مسئله در تخصیص بودجه برای ساخت و تکمیل مدارس بی‌تاثیر نیست اظهار کرد: خیرین همواره یاری رسان آموزش و پرورش بوده اند در چند سال اخیر با کمک آنها طرح های بزرگی در انزلی اجرا شده است.

عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به فعالیت های انجام شده با کمک خیرین مدرسه ساز در انزلی گفت:  دبستان شش کلاسه حاج رحیم موثق ، نماز خانه دبیرستان حضرت معصومه، نماز خانه دبیرستان شهیدان کریم بخش، دوکلاس درس در دبیرستان علامه دهخدا ، تعمیر و تجهیز دبستان شهید نامجو، شهید دستغیب، بهارآزادی نمونه ای از این طرح های ماندگاری است که خیرین بزرگوار در انزلی اناجام دادند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش همواره پشتیبان و حامی پیشرفت و توسعه بوده است، تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تعامل بین مردم و دولت همواره موجب پیشرفت و رفع عقب‌ماندگی‌ها شده است.

نماینده عالی دولت در انزلی با تاکید بر اینکه کسب علم و دانش در راستای توسعه و پیشرفت کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: خیرین مدرسه ساز زیر ساخت های لازم برای کسب علم و دانش را آماده و برای اعتلای جامعه تلاش می‌کنند.

صفرنژاد ضمن ارج نهادن بر مشارکت و احساس مسئولیت خیرین مدرسه ساز در قبال آینده فرزندان این مرز بوم، بار دیگر بر لزوم بازتاب اتفاقات روحیه بخش و امیدوار کننده شهرستان از جمله تلاش همین عزیزان تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعامل بین مردم و دولت باعث رفع عقب ماندگی ها می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..