تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابعاد فاجعه به مراتب بیشتر از آن است که تاکنون اعلام شد

ساعت: 19:32 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012854

امروز هر لحظه باید شاهد باشیم که اعلام شود که ابعاد فاجعه به مراتب بیشتر از آن است که تاکنون اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرنیان گیل، سیر در فضای مجازی و مرور اتفاقات هر روز شده کار روزمره مان.  به خصوص روز های اخیر که حریق ساختمان پلاسکو و شهادت مردان استوار آتش نشان،  شده غم هشتاد میلیون ایرانی و چه دردآور است این درد ...

این روز ها دیدم که لاشخورهای منافق غیروطنی در حال بررسی حادثه ساختمان پلاسکو هستند تا طعمه سازی کنند.

 امروز هم طبق معمول در حال سیر مجازی بودم که چند تکذیبیه از بستری شدن یکی از عالمان بزرگ تا یکی از فتنه گران را دیدم.

که طبق معمول شایعه نگاری شده کار روز و شبشان. دیدم که عده ای دارند در این میان عملکرد مسئولی را در این بحران، انتخاباتی قلمداد می کنند و عده ای در این میان برای رای آوری دیگری را تخریب می کنند ... و از غم و غصه ملت بهره می برند.

دیدم این عبارت را " ‏دیروز که پلاسکو فرو ریخت، هیمنه‌ی مدیریت شهری، مدیریت بحران، قانون‌مداری و فرهنگ رفتاری مردم در رویارویی با بحران به چالش کشیده شد." که این جمله وجود آدمیت را به چالش می کشاند  که تو حالا  نشسته ای و نقد میکنی که چه ؟ ... کار خودت تاکنون خیلی به به و چه چه داشته خانم مسئول!!

دیدم که نداشتن امکانات را نسبت داده اند به سوریه و عراق  که چرا ما بجای بهبود داخل در بیرون برایشان می جنگیم!!

داشتم می دیدم دست بیگانه را و داشتم برنامه های لحظه به لحظه ی چشم دریده های دشمن را حس می کردم که چطور نشسته اند و در حال استفاده از سوءتدبیری ها هستند و انتشار می دهند و گاهی ما هستیم که با بصیرت نمی نگریم و منتشر می کنیم.

تدبیری که می توانست فقط بعنوان نمونه در این حادثه هزینه کند برای هلیکوپتر و جت اطفا حریق ... نردبان های مرتفع، دستگاه شلیک کف ضد آتش، پودر آتش خوار، جرثقیل های هیدرولیک آسانسوری ... دستگاه دژبر برای بریدن تیرآهنها و اسکله فلزی و ... یا اینکه پولش را هزینه کند برای خرید ایرباس قاره پیما !!!

و امروز هر لحظه باید شاهد باشیم که اعلام شود که ابعاد فاجعه به مراتب بیشتر از آن است که تاکنون اعلام شد.

بله ابعاد رانت ها و اختلاس ها، ابعاد بی تدبیری ها، ابعاد خودنمایی ها و منم منم کردن ها، ابعاد کردیم و ندیدید ها، ابعاد نافرجامی ها بیشتر از آن است که تاکنون اعلام شده است.

 صدیقه قاسمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابعاد فاجعه به مراتب بیشتر از آن است که تاکنون اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..