تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش حجم آوار ساختمان پلاسکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، جلال ملکی در گفتگو با شبکه خبر گفت: با به کارگیری تجهیزات و امکاناتی همچون بیل مکانیکی و جرثقیل های سنگین و لودرهای سنگین و سبک آوار برداری در دو جبهه شرقی و جنوبی سرعت گرفته است.

وی افزود: کار آواربرداری در جبهه غربی نیز پیشرفت خوبی داشته است و پیش بینی می شود پیکر تعدادی از آتش نشانان در این بخش پیدا شود.

ملکی با اشاره به تجهیزات بکار گرفته شده برای سرعت بخشیدن به آوار برداری گفت: آنچه که بینندگان تلویزیونی از تجهیزات بکار گرفته شده در جریان عملیات آواربرداری مشاهده می کنند حجم قابل توجهی از تجهیزات شامل بیل های مکانیکی، چنگگ های هیدرولیکی و تجهیزات هوابرش در خیابان های اطراف آماده اعزام به محل عملیات آواربرداری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام مفقودی تعدادی از هموطنان به مراکز نیروی انتظامی و با توجه به تعداد 15 نفر آتش نشان مفقود شده در این حادثه مجموع کل مفقودان 25 نفر است.

ملکی گفت: با توجه به آتش پنهان موجود در لایه های زیرین آوار و شعله ور شدن آتش در هنگام آواربرداری احتمال نجات مفقودان هر لحظه کمتر می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش حجم آوار ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..