تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یلدریم:امیدواریم ترامپ طراح کودتای ترکیه را تحویل آنکار دهد

به گزارش میزان، «بینالی یلدریم» پس از مراسم تحلیف دونالد ترامپ اظهار کرد که دولت ترکیه انتظار دارد که  رئیس جمهور جدید آمریکا، «فتح‌الله گولن» طراح اصلی کودتای نافرجام ترکیه را تحویل آنکارا دهد.

نخست‌وزیر ترکیه افزود که ما امیدواریم که با شروع به کار رسمی دونالد ترامپ گام های اولیه استرداد «فتح‌الله گولن»، معمار کودتای بزدلانه برداشته شود.

دولت ترکیه پس از کودتای نافرجام 15 جولای تأکید کرده که اگر آمریکا فتح الله گولن را به ترکیه برنگرداند، آنکارا در خصوص روابطش با  واشنگن بازنگری می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یلدریم:امیدواریم ترامپ طراح کودتای ترکیه را تحویل آنکار دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..