تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقره داغ شدن شرکت پست

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت سنگین شرکت پست خبر داد.

سید غریب بیژن نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: در پی شکایت مردمی و سازمان بازرسی قوه قضاییه برای یک شرکت پست به اتهام اخذ وجوه اضافی پرونده ای تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: با احراز تخلف انتسابی و تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه اول بدوی جهت رسیدگی نهایتا شعبه رای به محکومیت استرداد مبلغ 240 میلیون ریالی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در پایان بیان کرد: با صدور رای از سوی شعبه بدوی متهم پرونده به رای شعبه بدوی اعتراض کرد و نهایتا پرونده به شعبه تجدید نظر ارجاع شد و شعبه با بررسی در پرونده رای شعبه بدوی را تایید و لازم الجرا دانست.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقره داغ شدن شرکت پست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..