تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویندوز 10 از این به بعد به صورت خودکار فضای خالی حافظه را افزایش می‌دهد

ویندوز 10 به تازگی یک قابیلت کوچک اما کاربردی را دریافت کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد به صورت خودکار فضای بیشتری را در هارد دیسک خود آزاد کند. مایکروسافت این ویژگی را در به‌روزرسانی پیش نمایش خود با شماره بیلد 15014 قرار داده است. این پیش‌نمایش برای کاربران ویندوز اینسایدر قابل دریافت است. مایکروسافت نام این ویژگی را “Storage Sense” گذاشته است که با حذف خودکار فایل‌های اضافی تولید شده توسط اپلیکیشن‌ها و هم‌چنین خالی کردن خودکار فضای Recycle Bin، می‌توان فضای آزاد در دسترس را افزایش دهد.

هم‌چنین این قابلیت به شما اجازه می‌دهد به صورت دستی فضای هارد دیسک را مدیریت کنید، مطمئنا این قابلیت برای آزادکردن فضای خالی در مواقع لزوم، کاربردی خواهد بود. Storage Sense به صورت پیش‌فرض و به دلایل روشنی غیر فعال است. اگر می خواهید این ویژگی‌ را فعال کنید، می‌توانید به بخش System>Storage مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که این قابلیت تنها برای کاربران ویندوز 10 اینسایدر بیلد 15014 در دسترس است. به‌روزرسانی عمومی ویندوز 10 در ماه آوریل عرضه خواهد شد، با دریافت این به‌روزرسانی به Storage Sense و چند ویژگی بزرگ دیگر دسترسی خواهید داشت.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویندوز 10 از این به بعد به صورت خودکار فضای خالی حافظه را افزایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..