تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : خون مورد نیاز مصدومان حادثه پلاسکو تامین شده است

مدیرکل انتقال خون استان تهران:


خون مورد نیاز مصدومان حادثه پلاسکو تامین شده است


زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: ذخایر کافی برای تامین خون مورد نیاز مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو وجود دارد.

به گزارش مهر، دکتر سید مرتضی طباطبایی افزود: در حال حاضر ذخایر خونی استان تهران جوابگوی نیاز درمانی مصدومان حادثه پلاسکو و سایر نیازهای روزمره واحدهای درمانی است.

وی ادامه داد: از زمان وقوع حادثه تا کنون تعداد زیادی از شهروندان تهرانی به مراکز اهدای خون سراسر استان مراجعه کردند، بر همین اساس شهروندان در صورتی که تمایل به اهدای خون دارند می‌توانند در روزهای آینده به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

طباطبایی ضمن تشکر از همدردی و حس انساندوستانه هموطنان برای کمک به مصدومین این حادثه به خانواده شهدا آتش نشان و جانباختگان این حادثه تسلیت گفت و برای مصدومان آرزوی سلامتی کرد.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : اگر فرزند قد بلند میخواهید، خرما بخورید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : خون مورد نیاز مصدومان حادثه پلاسکو تامین شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..