تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۴۵ کیسه زغال چوب قاچاق در شهرستان پلدختر

کشف ۴۵ کیسه زغال چوب قاچاق در شهرستان پلدختر

استان‌ها > لرستان - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت:ماموران یگان حفاظت این اداره در حین گشت زنی 45 کیسه زغال چوب بلوط قاچاق را کشف و ضبط کردند

اسما اسماعیل پور:شهرام میررضایی افزود: ماموران اداره منابع طبیعی ، این مقدار زغال قاچاق را از یک دستگاه نیسان وانت در منطقه بابابهرام واقع در شمال شهرستان پلدختر کشف کردند .
وی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای فرد متخلف خودروی نیسان وانت نیز به پارکینگ انتقال یافت .
وی منابع طبیعی را متعلق به همه مردم و نسل های آینده دانست و افزود: درختان در زندگی انسان نقش انکار ناپذیردارند وبا متخلفان و متجاوزان به عرصه های طبیعی برخورد و آنها به مراجع قضایی معرفی می شوند .
وی گفت: برخی از مردم برای کسب درآمد یا تهیه سوخت اقدام به تخریب درختان می کنند و موجب از بین رفتن منابع طبیعی می شوند وشاید اقدام ناآگاهانه ای باشد که در هر صورت اداره منابع طبیعی با این افراد برخورد خواهد کرد .
رییس اداره منابع طبیعی پلدختر گفت: قاچاق چوب و تهیه زغال از مواردی است که جنگل های زاگرس را تهدید می کند بنابر این از دوستداران طبیعت و شهروندان می خواهیم که در صورت مشاهده قاچاق چوب و تجاوز به عرصه های طبیعی جهت حفاظت و صیانت از این عرصه های جنگلی مراتب را به اداره منابع طبیعی گزارش دهند .
.۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۴۵ کیسه زغال چوب قاچاق در شهرستان پلدختر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..