تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتسال شهرداری ساوه مغلوب گیتی پسند اصفهان شد

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در سالن فجر شهرستان ساوه برگزار شد، گیتی پسند با نتیجه 4 بر 2 بازی را به سود خود به اتمام رساند.
در حال حاضر شهرداری ساوه در رده هفتم لیگ برتر فوتسال قرار دارد و پنجشنبه هفته جاری نیز برای دیدار مقابل مقاومت البرز راهی کرج می شود.
مدیر عامل تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفت و گو با ایرنا، بازی امروز را برابر دانست و دروازه بان تیم رقیب را عامل پیروزی گیتی پسند عنوان کرد.
سید حسین سعیدی با ابراز رضایت از قضاوت داور بازی افزود: تلاش می شود شهرداری ساوه در بازی مقابل مقاومت پیروز میدان شود.
وی اضافه کرد: قبل از شروع این دیدار مراسمی برای بزرگداشت شهدای آتش‌نشان برگزار و به احترام این شهدا یک دقیقه سکوت قبل از شروع دیدار حکمفرما شد.
گفتنی است بعد از اتمام این مراسم از از احمد اسماعیل‌پور بازیکن ساوجی تیم گیتی پسند اصفهان بابت کسب عنوان سومین بازیکن برتر مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و توپ برنز مسابقات تجلیل شد.
لیگ برتر فوتسال با حضور 14 تیم در حال برگزاری است.
7269/3075/ خبرنگار: الهام بابایی ** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتسال شهرداری ساوه مغلوب گیتی پسند اصفهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..