تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات زنان علیه ترامپ در پایتخت آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  هزاران نفر از زنان واشنگتن با اجتماع در نزدیکی ساختمان کنگره آمریکا، خود را برای تظاهراتی گسترده علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید این کشور آماده می‌کنند.

انتشار سخنان سخیف ترامپ در خصوص زنان و نگاه جنسی وی به بانوان، از همان دوران رقابت‌های انتخاباتی، حساسیت جامعه زنان آمریکا را برانگیخت.

تصاویر منتشر شده از پلاکاردهای موجود در دست معترضین، نشان می‌دهد که علاوه بر اعتراض به نگاه غیراخلاقی ترامپ به زنان، برخی مطالبات اقتصادی زنان شاغل نیز در این تظاهرات مطرح می‌شود.

زنان معترض قصد دارند در صورت برگزاری تظاهرات به روند عادی و عدم مداخله پلیس، فاصله‌ای حدوداً 3 کیلومتری را طی کرده و به بنای یادبود «جورج واشنگتن» که با نام «یادبود واشنگتن» هم شناخته می‌شود، برسند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که برخی زنان در متروی واشنگتن هم دست‌نوشته‌هایی در دست دارند و با هیاهو، از داخل مترو به سمت محل شروع تظاهرات حرکت می‌کنند.

پلیس واشنگتن دیروز برای متفرق کردن معترضان ترامپ که همزمان با مراسم تحلیف وی به خیابان‌ها آمده بودند، از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

http://fna.ir/Q3SX23



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات زنان علیه ترامپ در پایتخت آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..