تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه غیبت بازیکن برزیلی در تمرینات صنعت نفت

به گزارش افکارنیوز،

برونو اولیویرا هافبک خوش تکنیک صنعت نفتی ها در تعطیلات نیم فصل به برزیل رفت و با تاخیر به ایران بازگشت، او روز گذشته در تمرینات صنعت نفت شرکت کرد و نظر فیروز کریمی را به خود جلب کرد.

سرمربی صنعت نفت در مورد غیبت بازیکن برزیلی در تمرینات و بازی های اخیر تیمش در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال گفت: مرخصی این بازیکن قبل از حضور من اتفاق افتاد. به ما گفتند او به مرخصی رفته و سپس تاریخ انقضای گذرنامه او گذشته است. باید کاری می‌کردند که این مشکل به وجود نیاید. در کل او مجوز داشته است. گذرنامه او را هم دیدم که جدید است. چیزی که به من مرتبط می‌شود این است که او باید خودش را نشان دهد. دیروز از این بازیکن تست گرفتیم و شرایط او خوب بوده است. ظاهرا او خودش به صورت اختصاصی تمرین می‌کرده است. برای این بازیکن درخواست جریمه کردم. او دو بازی نبوده است. دو بازی نبوده و دو بازی هم خودم برایش خواستار جریمه از قراردادش را داشتم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه غیبت بازیکن برزیلی در تمرینات صنعت نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..