تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد منحصر به فرد پرسپولیس در این فصل/ به یاد هادی نوروزی

رکورد منحصر به فرد پرسپولیس در این فصل/ به یاد هادی نوروزی

پرسپولیس در این فصل هر گاه در ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل رسیده نهایتا با ۳ گل پیروز شده

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس با برد قاطعانه‌ای که در اهواز بدست آورد علاوه بر کسب سه امتیاز چند رکورد را هم به نام خود ثبت کرد. گل پرسپولیس در دقیقه 2 بازی سریعترین گل این فصل لیگ را به نام شاگردان برانکو ثبت کرد. اگرچه پرسپولیس گل‌های زیادی را در دقایق ابتدایی بازی به ثمر رسانده بود اما مدت‌ها بود که در دقیقه 2 موفق به گل زدن نشده بود.چ آخرین باری که پرسپولیس در دقیقه دوم موفق به گلزنی شد توسط مرحوم هادی نوروزی در هفته دوازدهم لیگ دوازدهم برابر راه‌آهن بود. بعد از آن دیگر پرسپولیس نتوانسته بود در این دقیقه دروازه حریفان را باز کند.

نکته جالب دیگر این است که پرسپولیس در این فصل هر گاه در ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل رسیده نهایتا با ۳ گل پیروز شده و در غیر این صورت حداکثر ۲ گل زده که این قاعده هم در این بازی صادق بود و پرسپولیس موفق شد با ۳ گل حریف را شکست دهد تا قاطع‌ترین پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در تاریخ لیگ برتر و همچنین بهترین برد خارج از خانه پرسپولیس تحت هدایت برانکو شکل گیرد.

هوادار

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد منحصر به فرد پرسپولیس در این فصل/ به یاد هادی نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..