تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی 4 مرکز درمان و نگهداری زنان معتاد متجاهر در استان تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ محمدرضا آذرنیا عصر امروز در حاشیه سیزدهمین جلسه ستاد ساماندهی مبارزه با مواد مخدر درباره مصوبات این جلسه اظهار کرد: سیزدهمین جلسه ستاد ساماندهی مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار تهران برگزار شد و توسعه و ساماندهی مرکز اخوان در غرب تهران یکی از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

وی افزود: توسعه مرکز اخوان در غرب تهران و گسترش آن از 600 نفر به دو هزار  نفر برای درمان و نگهداری معتادان متجاهر یکی از برنامه‌های پیش رو خواهد بود که تامین اعتبار در این باره انجام شده و کارها نیز در حال ساماندهی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از دیگر اقدامات انجام شده فعالیتهای عمرانی در نصیرآباد بود که به طور کامل انجام گرفته است؛ ساماندهی و‌ آرام‌سازی منطقه نصیر‌آباد نیز به طور کامل مد نظر قرار گرفت.

آذرنیا افزود: نیروی انتظامی به طور  شبانه‌روزی و ثابت  در منطقه نصیرآباد مستقر شده  و قرار است تا ورزشگاهی نیز در این محدوده احداث شود.

وی یکی دیگر از محورهای جلسه ستاد ساماندهی مبارزه با مواد مخدر را موضوع فشافویه دانست و گفت: مدیر‌کل زندانها و دانشگاه تهران پذیرفتند تا کارت درمانی دارای مجوز برای فشافویه صادر شود و بر اساس توافقات انجام شده می‌توانیم از این پس 2400 نفر از معتادان متجاهر را در این اردوگاه نگهداری کنیم که تاکنون این مهم میسر نشده بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: با توافق استاندار تهران همه فرمانداران در هر شهرستان باید ظرفیت یک محل 300 نفره را برای درمان معتادان متجاهر معرفی کنند و ما مجوزهای لازم را از بهزیستی دریافت می‌کنیم.

آذرنیا عنوان کرد: با اجرای این طرح، 15 مرکز 300 نفره اضافه خواهد شد و به ظرفیت 8 هزار و 500 نفره نگهداری معتادان تعدادی افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار شد تا هر چه زودتر این 15 مرکز معرفی و راه‌اندازی شوند و این مهم با همکاری و مشارکت بخش دولتی و خصوصی انجام می‌گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درباره تعیین تکلیف زنان معتاد متجاهر نیز اظهار کرد: تقریباً 10 درصد معتادان متجاهر را زنان تشکیل می‌دهند؛ برای زنان معتاد متجاهر 4 مرکز 100 نفره در نظر گرفته‌ایم که البته بیشتر از این تعداد در استان تهران نیاز نداریم؛ این مراکز برای درمان و نگهداری زنان معتاد متجاهر خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی 4 مرکز درمان و نگهداری زنان معتاد متجاهر در استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..